středa 15. dubna 2015

Korejský recept pro začínající kuchaře



Předem upozorňuju, že toto jídlo není pro slabé povahy a asi i doporučuju ochráncům zvířat dále nečíst.  

Jak už jsem se zmínila dříve, tak umíchat bibimbap není žádná věda a pro holku odchovanou světlou a tmavou jíškou, gulášem, svíčkovou a bramboračkou to není nic složitého, ale i přes to jsem slyšela ohlasy, že je to DĚSNĚ SLOŽITÝ. Proto dnes přicházím s receptem pro kuchařské amatéry.

Potřebujeme:
1 čerstvá chobotnice
Pálivá omáčka - červená
Sezamová semínka, sójová omáčka a něco, co není tak důležitý

Postup:
Jak už jsem uvedla, je potřeba co nejčerstvější chobotnice. Cca jako v tomhle videu
Poté už je postup jednoduchý, chobotnici nakrájet na kousky, zalít dvěma omáčkami a zasypat sezamovými semínky. Podávat spolu s červenou pálivou omáčkou a dobrou chuť!

Osobní koment:
Chobotničky se mrskají ještě na talíři, tak je fajn už hůlky aspoň trochu ovládat (tedy ne jako já). Chobotnice nijak nechutnaj, jen omáčka je výrazná. Je dobrý je pořádně zakousnout zubama, aby neměly tendenci se chapadýlkem zaseknout a přicucnout v krku  :D
Tady je ještě videíčko, jak jsem si na chobotničkách "pochutnávala"!

Žádné komentáře:

Okomentovat