sobota 11. dubna 2015

Neznámá celebrita



V Čechách je holek blonďatých a modrookých skoro dvanáct do tuctu, v Koreji se ale situace rapidně mění. Takže je vlastně Korea takovým dobrým zlepšovačem sebevědomí. V Koreji je člověku prostě věnováno víc pozornosti než normálně doma. Jen pár příkladů, co se mi tu už událo.

Ve velikým očekávání jsem šla na první hodinu, trošku vyděšená co to jako bude. Korejci a korejská angličtina je dost důvodů k obavám. Když už jsem dorazila, tak jsem byla malinko v šoku. Korejci byli nadšení, že mají mezi sebou někoho s nešikmýma očima. Tolikrát slovo KRÁSNÁ ve spojitosti s mojí osobou jsem v jednom dni nikdy nikde neslyšela. Dokonce se se mnou podělili o několikery bonbony a toužebně si se mnou chtěli povídat v angličtině, kterou oni moc nevládnou, takže to byla spíš pantomima a slovo beautiful. Prča.
Další zábavnou a celkem častou událostí v Seoulu je pokřikování korejských dětí aspoň Hi a Hello. Ale není taky úplně neobvyklé, že se s vámi chtějí vyfotit, takže s milým úsměvem říct jes a smát se do mobilů, úplná celebrita, Angelina Jolie a Brad Pitt v jednom :D.
Trošku zvláštní pocit taky je, když v metru mluvíte a mluvíte česky a nejednou si uvědomíte, že na vás zírá 6 okolostojících lidí. Člověk to zná sice z domova z metra, že občas se někdo zahledí do blba (a zrovna na vás na blba) a čučí, ale aby se tahle zahledělo 6 nejblíže stojích lidí, tak to je fakt divný. Normálně vás napadne, zda nemáte sopl u nosu, ale tak to prý nebylo. 

Poslední zábavná veselá věc. Po Praze jsem se kolikrát promenádovala s dírou na silonkách, klidně i na černých, ale nikdo mi to nikdy neřekl, maximálně mě upozornily holky ve škole, ale aby člověk na ulici? No, cože? Trošku překvapivý, asi to pro běžnou Korejku je moc velké módní faux pas, tak jsem na to byla upozorněna, slušně jsem poděkovala a pěkně rychle sprintovala na bus směr kampus.
Vidíte tu pidi dírku? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat