středa 29. dubna 2015

Holčičí koutek



Na každou holku to jednou za čas přijde. Na každou, co není v tom! Magic days! Měsíční splátky jsou prostě měsíční splátky (a kdo ten vtip nezná, nechť si ho přečte na konci dnešního blogísku). Takže já, jelikož v tom nejsem a ani není apríl, abych to doma aspoň tvrdila, jsem to zákonitě musela dostat. A bohužel jsem nebyla uvědomělá, abych si všechny potřebné propriety přivezla v nějakém rozumném množství z domova, takže jsem se holt musela vydat do obchodu, kde jsem už kupovala bombarďáky z kalhotkového speciálu. A zas to stálo za to. 

Každá holka si po čase zvykne používat to, co jí sedí. Možností je spousta - od klasických okřídlených vložek přes tampony až po speciální kalichy. Tak já jsem se vydala pro své oblíbené tampony do drogerijní části HomePlusu.  
A hledám, hledám. Hledám dál. A pak konečně najdu uličku „ženský věci, o kterých chlapi nemají moc páru“ a raduju se. Ale raduju se krátce, protože si pak začínám připadat jak ten chlap. Kdybych byla chlap a žena mě pro to poslala, tak volám a říkám: „Miláčku, je jich tu děsně druhů, ty si chtěla co? Oboje? Ty vložky velký? Kapky? Cože? Jo, 3 kapky, aha, mám to. A chceš ty O.B. a nebo jahody? Jo jahody, ty se líp otvírají, hm, hm.“  A pak po chvilce pátrání a snažení se splnit své milované vše, po čem touží, bych jen nešťastně řekl: „Ale já je NEMŮŽU najít.“ A to je právě to, tampony v Koreji asi nezažily takový boom jak v Čechách a nalézt je je vážně problém. Prolezla jsem celou ulici a tampony nikde! Ale nakonec tam byly!
 Po dlouhém pátrání a prohledávání kupy vložek jsem objevila tampony Tampax s aplikátorem. Radši pro neznalce obrázek.  O jediné velikosti a v růžových obalech.
 Musela jsem je vzít na milost, protože na tohle se ještě necítím (jen o trošku menší)!

 Vtipný! Asi svého muže pošlu do drogerie, aby mi jedny jahody přivezl, páč tuto fakt nejde. Ehm, ahoj Tome :).

A teď z jiného soudku. Druhou nedostatkovou věcí jsou tu deodoranty, který člověk prostě potřebuje, když nehodlá smrdět jak čuně. Ve stejném skvělém obchodu (asi jako Tesco Anděl, kde se sežene všechno) jsem objevila 2! Ano slovy dva! Jeden pro dámy a jeden pro pány! Masakr. A tak přemýšlím… možná jsem si měla koupit rovnou víc kusů, kdyby příště náhodou nebyly vůbec. Prostě podle mě Korea je jedna z mála zemí, kde si s kamarádkou doporučujete: „Jeď na Konkuk University (cca 30minut od koleje), výlez číslo 3, přejdi ulici a tam, tam je drogérka a mají VÝBĚR deodorantů! Evropský výběr!“ 

A slíbený vtip na závěr: Proč má žena menstruaci? Protože Eva v ráji zhřešila a Bůh jí řekl, že zaplatí vlastní krví. Ale Eva byla tak hustá, že to ukecala na měsíční splátky!

Žádné komentáře:

Okomentovat