sobota 4. února 2017

762 kurv

Pai! To je super město! Tam prostě musíš jet! To jsem slyšela téměř od všech svých nových kámošů, až jsem si zabookovala hostel, zarezervovala jízdenku a v sobotu ve 4 vyjela.

Teda spíš ve 4 mě vyzvedlo červený auto jménem „dvojlavice“ (protože se sedí vzadu na dvou lavicích proti sobě) a odvezlo mě na autobusák. Na autobusáku jsem přesedla do minibusu na VIP místo vedle řidiče vlevo, řidič zapnul klimatizaci na plný koule (ostatně jako všude v Thajsku) a vyrazilo se.

Prvních pár kilometrů ze 124 pěkně utíkalo a já v klídku spinkala. Potom se vše zvrhlo. Cesta do Pai není totiž ledajaká cesta, je to cesta s nejvíce kurvami na světě. Na mapě taková cesta vypadá zcela obyčejně.


Ale když trochu přizoomujeme, tak už se jisté kurvy objevují.

Je to dokonce tak hrozné, že v dopravních společnostech rovnou nabízejí Kinedryl. V půlce cesty dělají pauzu a hnedle vedle místa, kde se platí za WC, je možné si koupit další Kinedryl, jahody a ananas.

Cesta tam na VIP místě byla fajn. Vzbudila jsem se v první zatáčce a pak oko nezamhouřila. Svůj podíl na mé nespavosti má řidič, který jel jak blázen, dvojitá plná žlutá čára ho vůbec nevzrušovala a půlku cesty jel v protisměru. Vždycky ale stihnul uhnout. Pak si taky stihl zatelefonovat a ukazovat mi, jak se které město po cestě jmenuje. Popravdě jsem byla dost ráda, že jsme přežili.


Cesta zpátky byla ještě větší vzrůšo, páč jsme jeli s podobným bláznem a já vyfasovala NIP místo = to úplně vzadu. Takže tam jsem se už musela soustředit, aby mi nebylo blbě. Pekelně soustředit. Řekla jsem si ale, že jsem velká holka a Kindryl nepotřebuju, že 762 zatáček přeci není žádný kolotoč. Takže jsem jela zpátky bez prášků a vzadu. 

Na pauzičce jsem si ale něco na zatížení žaludku, co se klepal a nechtěl přestat, musela koupit. Nešáhla jsem po prášku, ale po ananasu! Měla jsem pak aspoň větší motivaci to nevyhodit :D
.

Jinak kdyby někoho zajímala i Pai, tak super. Jsou tam všichni lehce zhulení, nabízí houbičkové šejky a je tam všude avokádo. Taky tam je pěkný kaňon, sedí tam Buddha na kopečku a mají tam slony, co jsou pěkně nenažraní a slinaj. 
Jazykové okénko:
VIP - Very Important Person
NIP - Not Important Person
Kurvy - zatáčky :D

A fotku trička jsem převzala odsud.

1 komentář: