středa 1. února 2017

Zubař, to chceš!

Jsou věci a události, které člověk chce zažít na cestách… a pak jsou i ty, které zažít nechce. Nejhorší na tom je, že to člověk nijak neovlivní a prostě se mu stávají věci obojího druhu. Jako třeba mě. Dnes to není žádná závratná historka, plná překvapujících rad a vtípků. Je to spíš sonda do mé historie, takže příběh začíná už mnoho a mnoho let zpět.

Cca 17 let zpět a čištění kanálků u zubaře v Šenově, kdy jsem si dovolila říct, že to bolí a odpovědí mi bylo jen: „Nesimuluj, simulante!“

Cca 12 let zpět a něco u zubaře v Boru. Jediná má vzpomínka je, jak se mi ten obr snaží nacpat celou svou ruku do pusy a ta se mi do ní samozřejmě nevejde.

Cca 9 let zpět a nedělní buzení, že prý jedeme na výlet. Do Cvikova. Do zubárny. Tam se mi sice nikdy nic hrozného nedělo, ale stejně. ZUBAŘ!

Cca 5 let pauza (možná víc – prostě mě k zubaři nikdo ani párem volů nedostal).  

Loni jsem zas šla k zubaři. Tentokrát Praha a strejda. Ten je na mě sice hodný, ale zuby na mě hodný nejsou. A tak jsme si užili plombové orgie a pak taky svini zanícenou moudráka vpravo dole.

Rok 2017 Thajsko. Svině zanícená se rozhodla se znovu zanítit. Takže jsem pomalu přestala jíst. Pila jsem jen děsně velký neskutečný množství ledových shaků a celkem jsem to zvládala. Jenže pak přišel zlom, kdy jsem už na jídlo neměla vůbec chuť a tak padlo rozhodnutí, že si přeci nebudu kazit výlet a půjdu k tomu ZUBAŘI v Thajsku.

A doufám, že z předchozích odstavců je dostatečně jasné, jak neskutečně těžké rozhodnutí to bylo!

Ale tak jsem si našla kliniku a došla se objednat. Byla jsem rozhodnutá, že klidně půjdu hned, kdyby to někde šlo, ale nešlo, takže jsem musela čekat. 

A dnes byl den D, teda spíš den Z. Byla jsem dost nervní, jako vždycky ze zubaře, ale byly tam na mě hodné. Samé ženské a žádný chlap. Dohodly jsme se, že trhat ho nebudeme, že to jen vyčistíme. Tak je vyčištěno a já už dnes zas s chutí stláskala milion věcí k jídlu. Až se divím, že z toho není nějaká zábavná záchodová historka.

Aspoň nějaká pozitiva to ale samozřejmě má. Bude využita roční cestovní pojistka (teda jestli mi to proplatí), která končí za 2 týdny. Do teď totiž vůbec využita nebyla a to by byla přeci škoda!

Když člověk trpí, tak si pak něco slíbí a i si to splní. Já si slíbila Mango sticky rice s kokosovou zmrzlinou <3. A ta fotka vpravo dole je před zubaře a na tý druhý ukazuju hezký zuby!

Žádné komentáře:

Okomentovat