středa 4. března 2015

Kalhotky po korejsku

To, že jsem byla 5 dní bez batohu, všichni už víte, ale jaké problémy se pod tím skrývají? To už úplně nevíte.

My, ženy, jsme poněkud čistotnější než spousta mužů a proto si denně měníme kalhotky, ponožky apod. A v tom se skrývá ten problém – kolik kalhotek a ponožek má běžný občan ve svém příručním zavazadle? Odpověď je 0-1. Z čehož vyplývá, že musíte prát, nebo nakupovat – já prala, pak se na to vykašlala a šla na nákupy.

Ponožky jsou v poho, prostě se vezme 10 000, koupí se 7 párů a je vymalováno, ale s kalhotkama to je horší a tady právě začíná zábavný příběh plný obrázků!
Všichni známe ty krásný kalhotky, téčka, string kalhotky co se prodávají v ČR v různých barvách, z různých materiálů, v různých velikostech. Něco jako toto:

A všichni taky máme jasnou představu kalhotek našich prababiček, cca toto:
Teď zavřete oči, zkombinujte je a něco si představte. Aa? Máte? Děs? Myslíte si, že nikdo nikde nemůže kombinovat ty naprosto odlišné věci? Že by z toho vzniklo něco hrozného? Ale může, může a jsou to bohužel korejci! Kombinujou a používaj modernější materiály.
Jsem děsně milá, a proto vás šetřím nejhorší dostupné varianty a ukážu vám to, co jsem si koupila – NEJMENŠÍ a nejhezčí kalhotky, co v obchodě byly!


Jasně, říkáte si, že to není tak hrozný, tak tady máte tu pecku na závěr - nevypadá v nich snad zadek jako kombajn?! Celoprdelní bombarďáky 1.0.



Ano, vyfotila jsem si zadek!

2 komentáře:

  1. Hi hi hi.... Já to znám! Itálie a půl dovolené bez batohu. Zlatá Itálie oproti Korey!

    OdpovědětVymazat
  2. :D já jen pár dní, pohoda... Ale to překvápko na letišti a potom, když mě Korejci, co na mě čekali, totálně ignorovali, protože přece nikdo nejede na půl roku bez batohu, že? :D

    OdpovědětVymazat