neděle 1. března 2015

Odlet - přílet


Ruplo mi v bedně a přihlásila jsem se na výjezd do Asie a ze všech možnost mi vyšla Jižní Korea – cajk!
Po nějaké době jsem začala shánět letenku, dávat si do kupy všechny důležitý věci od ponožek přes boty až po šatičky, koupila jsem si krásný batoh 5 dní před odletem, ve čtvrtek večer sbalila a v pátek přišel den O (rozuměj odletu).
S Tomášem jsme se vypravili na letiště dostatečně s předstihem, protože ranní předodletovou plzeň za kilo si nemůže člověk nechat ujít, pak loučení, koupení Becherovky a zdar J. Let z Prahy do Paříže, v Paříži půl hodinky zpoždění (ale člověk je z ČR zvyklej od ČD, tak ho to vůbec nerozhodí) a pak parádní 11hodinovej let do Soulu, kde se člověk celou dobu modlí, že na něj fakt budou čekat, páč neví pořádně ani adresu. Ehm!
Cesta letadlem je peklo dlouhá, ale i tak stručně nastíním cestu: na sever, skrz Rusko, u Číny prudká zatáčka doleva a hurá Korea! Tak nějak, plus mínus.
A pak přišla teprve ta pořádná sranda. Jen tak pohodička si člověk vystoupí, píše domů, že žije, a jde si pro batoh, čeká a čeká a čeká… A pak najednou po páse jede modrá cedule se spoustou jmen a i s tím vaším! Cedule nic neříká, jakože vůbec nic! Tak se jdete zeptat, co to jako je a pán vám poví, ať jdete táámhle. Ok :D A prej: „Sorry, jsme pitomci, někde jsme zapomněli Váš batoh, asi v Paříži, vyplňte prosím tenhle papír, zařídíme to, co nejrychleji to půjde, a budeme Vás kontaktovat, „ (Pozn.Red: Velmi volný překlad :), Pozn. Red2: Co nejrychleji vypadá jinak).

Aspoň že fakt čekaj, sice je vůbec nanapadá, že jste to vy, páč kterej pitomec by mohl jet na 5měsíců někam jen s pidibaťůžkem (fakt funny!), ale jsou tu, juchůů! Dobrý, odvezli nás pak do SoulTechu, po dlouhý době ubytovali a po ještě delší době jsem si šla dát dvacet :) .
Jinak je neděle, o batohu žádná zpráva a tak jsem už utratila pár tiscíc wonů za blbosti typu ponožky, sešitky, mejdýlka a ručníky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat